How was your week?

  • Απολαύσαμε ολόκληρη την Χριστουγεννιάτικη παράσταση της Α. επί τρία!
  • Γέλασα πολύ με την ατάκα του Γ. όταν έτρωγαν οι 4 φίλοι Παρασκευή απόγευμα και παρήγγειλαν ένα ακόμη κρασί. Ο σερβιτόρας απάντησε ότι θα έρθει σε λιγάκι και ο Γ. με τη σειρά του ότι 'εδώ έχουμε μαζευτεί από 3 ηπείρους για να πιούμε αυτό το κρασί'. So true.
  • Άνοιξα τα μάτια μου, ο συνοδοιπόρος κοιμόταν δίπλα μου, ανέπνεα και από τα δύο ρουθούνια, ήταν Σάββατο και μας περίμενε ο αδελφός μου για βόλτα. Ευτυχία.
  • Φάγαμε εξαιρετικά από τον σεφ Δ. και γελάσαμε πολύ! Α! Μου βρήκε και τις ζεστές μπότες που θα αγοράσω.
  • Θυμήθηκα τα 90s... Έξοδο για ποτό στα παλιά λημέρια (Rock 'n' Roll) με τις παλιές μουσικές και την παλιά κάπνα (δεν μπορείς να τα έχεις όλα).
  • Έτρεξε η dream team μας ή αλλιώς οι '3 αργοί και 1 γρήγορος'.
  • Κυριακάτικο γεύμα με ιστορίες, δώρα και συγκινήσεις.
  • Είμασταν οι 3 μας και σκεφτόμουν πότε θα είναι άραγε η επόμενη φορά και πού;
  • We did it! Μπορεί να στεκόμασταν όρθιες από τις 7 μέχρι τη 1 αλλά απολαύσαμε τον Moz από απόσταση αναπνοής! Και ήταν πολύ συγκινητικός. Και του χρόνου! Να είμαστε και εμείς και αυτός καλά.
  • Μα μέχρι και η κηλίδα στο νύχι μου να είναι αποτέλεσμα πίεσης και άγχους;
  • Οι λίστες ξεχείλισαν... μαζί και το μυαλό μου!
  • Ανταλλάξαμε τα καθιερωμένα γιόγκικα δώρα μας και η κάρτα που μου έτυχε ήταν πολύ συγκινητική. Ευχαριστώ.
  • Κατέφτασε το φοβερό και τρομερό συνεργείο κήπου και ομόρφυνε ο τόπος.
  • Είναι αυτό το κόκκινο.... μεθυστικό χρώμα.
  • Σαν τους κλέφτες... κάθε φορά που βγαίνω από το σαλόνι, παίρνω και 1 αντικείμενο μαζί μου. Να αδειάζει ο χώρος σιγά-σιγά.
  • Ο ΖΥΧ φόρεσε τα χειμωνιάτικά του και είναι έτοιμος για τα χιόνια του Montreux.
Καλό σαββατοκύριακο!
ανδριάνα

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

the bright side of blogging :: by andriana