How was your week?

  • Επέστρεψε η οικογένεια και η μικρή Α. μου επιφύλασσε πανηγυρική υποδοχή με δώρα, χειροτεχνίες, τραγούδια, φωτογραφίες και σφιχτές αγκαλιές!
  • Κάναμε τα updates μας για το νησί. Όλα και όλοι στη θέση τους.
  • Για ένα κούρεμα πήγα, με μαλλί Μαρία Αντουανέτα βγήκα. Ευχαριστώ Β.
  • Νύχτα γενεθλίων οι 2 μας, υπό τη συνοδεία πιάνου, θάλασσα, κεριά, εξαίσιο φαγητό και πολλές συζητήσεις. Και του χρόνου να είμαστε καλά.
  • Σκέψεις, ιδέες, αναλύσεις, προβληματισμοί, λύσεις, εμπόδια, όνειρα για τους φίλους και τις επιχειρήσεις τους.
  • Κοίτα να δεις που τελικά κάποια τεστ κρύβουν την αλήθεια τους. Κοινωνικότητα - Δημιουργικότητα - Ηγετικότητα - Οργανωτικότητα: οι 4 κυριότερες τάσεις μου.
  • Φτιάξαμε οι 2 μας τα πιο γρήγορα cupcakes (θα επανέθλω στο θέμα, μην ανησυχείτε).
  • Συνειδητοποίησα πόσο μεγάλη διαφορά κάνει το facebook: αφαίρεσα την αναφορά των γενεθλίων μου και οι φίλοι που τα θυμήθηκαν έπεσαν στο 10%. All good.
  • Άρχισαν να επιστρέφουν σιγά-σιγά και οι τελευταίοι εκδρομείς.
  • Έπεσαν οι πρώτες ψιχάλες και τα πρώτα κίτρινα φύλλα... κιόλας!
  • Στις 6.30 το πρωί είναι ακόμα νύχτα.....
  • Ξεκίνησε η γιόγκικη σεζόν! It's good to be back!
  • Χωθήκαμε σε ένα δωμάτιο και βγήκαμε μετά από 4 ώρες! Non-stop! Αγχώθηκα, προβληματίστηκα, βγήκαν όλες οι ανασφάλειές μου στην επιφάνεια και μετά προσπάθησα να βάλω τις σκέψεις και τις ανησυχίες μου σε τάξη, με την καθαρή ματιά του συνοδοιπόρου.
  • Όλοι μιλάμε για αλλαγή, πόσο αναζωογονητική είναι, πόσο σε ωθεί προς τα μπρος... Μόνο όσοι όμως την έχουμε ζήσει πραγματικά και κατ' επανάληψη γνωρίζουμε αυτό τον κόμπο που σου δημιουργεί το άγνωστο και τον φόβο της αποτυχίας που βγαίνει στην επιφάνεια.
  • Μερικά βράδια θέλω να μείνουμε σε αυτόν τον καναπέ και να μη χτυπήσει κανένα τηλέφωνο και κανένα ξυπνητήρι.
  • Πακετάραμε καλοκαιρινούς σάκους με μία δόση φθινοπώρου.
Καλό σαββατοκύριακο!
ανδριάνα

Σχόλια

  1. Σε νιώθω, αλλά οφείλω και να επισημάνω πως:
    α. Τα τηλέφωνα απενεργοποιούνται και
    β. Τα ξυπνητήρια επίσης.

    Τα φιλιά μου και τα σέβη μου!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

the bright side of blogging :: by andriana