How was your week?

  • Μίλησα 2 + 3 = 5 ώρες για τον εαυτό μου! Ουάου! Όχι μόνη μου, δεν τρελάθηκα ακόμα. 
  • Θυμήθηκα τα φοιτητικά μου χρόνια στο Λονδίνο που γύρναγα την πόλη με ένα back pack και ένα εισιτήριο του tube. 
  • Κάναμε το πολυ-αναμενόμενο BBQ στο σπίτι των φίλων και φάγαμε ωραία και ήπιαμε ωραία και τα είπαμε ωραία.
  • Πήγαμε 'τουριστικό', θερινό σινεμά στην Δεξαμενή και παρακολουθήσαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα ταινία (Locke).
  • Φάγαμε με την οικογένεια και παλιούς φίλους brunch στο πάντα όμορφο Island και θυμηθήκαμε τα παλιά. Πότε είμασταν 12 και πότε περάσαμε τα 30; Είμασταν παιδιά και τώρα είμασταν με παιδιά.
  • Η μικρή Α. μας χόρεψε, μας τραγούδησε, έκλεισε τα ραντεβού της, μας έδωσε τα φιλάκια της και γεια σας.
  • Έκανα σχέδια για την ενσωμάτωση ενός μικρού και διακριτικού γραφείου στο σαλόνι... Για να δούμε.
  • Ήπιαμε καφέ και σπιτική βυσινάδα στον κήπο με τους φίλους και δικτυωθήκαμε (στην κυριολεξία).
  • Πέρασα 2 ολόκληρες ώρες με το αγαπημένο μου CV και ούτε που το κατάλαβα.
  • Πληκτρολόγησα tovima.gr μετά από 20 ημέρες (!) όταν τα τελευταία χρόνια πάταγα refresh τουλάχιστον 10 φορές την ημέρα.
  • Περπατήσαμε στο όμορφο Καβούρι στη δύση του ηλίου και ανακαλύψαμε κρυφούς θησαυρούς.
  • Κάναμε το 1ο μπάνιο εντός Αττικής.
  • Οι αγαπημένοι μας γονείς μας σκέφτηκαν πάλι... ευχαριστούμε.
  • Έσταζε ο ιδρώτας από την μύτη μου πρωϊνιάτικα.... vinyasa flow φίλοι μου.
  • Βγήκαν τα εισητήρια....... φεύγουμεεεεεε
Καλό, Αυγουστιάτικο σαββατοκύριακο.
ανδριάνα

Σχόλια